اقتصاد

دوست دختر پاول دوروف: دلیل دستگیری او چه بود؟

دوست دختر پاول دوروف: دلیل دستگیری او چه بود؟

Bijie.com گزارش داد:

همانطور که می دانید پاول دوروف موسس تلگرام حدود 24 ساعت پیش در فرانسه دستگیر شد. اما چیزی که نمی دانید این است که او تنها نیست.

یک زن مرموز که گمان می رود دوست دختر او باشد، با او دستگیر شد. پس از انتشار این خبر، بستگان وی نتوانسته اند با او تماس بگیرند. همین زن هم ممکن است دلیل گرفتار شدن او باشد.

Image

گزارش شده است که این زن یولیا واویلووا، مربی 24 ساله و مجری ارزهای دیجیتال از دبی است. او چندین بار با پاول دیده شد و عملاً در جاهایی مانند قزاقستان، قرقیزستان و آذربایجان به پهلوی او چسبیده بود.

او همچنین زمانی که آنها در پاریس فرود آمدند، درست قبل از اینکه هر دو توسط مقامات فرانسوی دستگیر شوند، با او در جت شخصی پرواز کرد.

اکنون مطمئن نیستیم که یولیا دوست دختر پاول است یا فقط یکی از دوستان نزدیک. اما آنها اغلب با هم هستند، بنابراین تصادفی نیست.

هر بار که پاول در جایی ظاهر می شود، یولیا درست پشت سر او است، استوری های اینستاگرام را از جت خود ارسال می کند، و در جایی دنج می ماند که پاول نیز سرما را احساس می کند.

Image

او چندین عکس از خود در زمانی که با هم در پاریس بودند منتشر کرد، که بسیاری در جامعه رمزنگاری معتقدند که مقامات را به سمت آنها سوق داده است.

اما یولیا چیزی بیش از آب نبات دستی است. او پیشینه ای در زمینه ارزهای دیجیتال دارد، اگرچه از اینستاگرام او این را حدس نمی زنید. اما برخی به طور خصوصی می گویند که او ممکن است پشت همه چیز باشد.

Pavel Durov's girlfriend: The reason behind his arrest?

شاید او تله ای بود که به دیگری گفت. شاید او درگیر چیزی مبهم است که ما هنوز در مورد آن نمی دانیم. جهنم، شاید او یک جاسوس است. چه کسی می داند؟

پاول در حال حاضر با اتهامات جدی مواجه است. اگر مقامات فرانسوی تصمیم بگیرند که کتاب را به سمت او پرتاب کنند، تا 20 سال زندان خواهیم داشت. او می تواند تا چهار روز در بازداشت بماند تا زمانی که آنها تصمیم بگیرند که آیا اتهامات را مطرح کنند یا خیر.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا